lördag 2 juli 2011

Kort och snabbt om dagen

  • Jag är fiskeänka i helgen
  • Jag satt sönder Miraklets gunga
  • Tankade bilen och är så glad att vi kör etanol som är lite billigare full tank
  • Såg Miraklet ta på sig gympadräkten för att gå på kalas
  • Glädjs åt Pärlans explosion av ord och skratt
  • En lördag utan godis - hur kunde det ske?!
  • Pizza på stranden med go vän och våra barn
  • Skitjobbiga hungriga änder som också ville käka lördagspizza
  • Pärlan badade för länge och blev blåkall
  • Vi gick och satte oss i bilen - hon kissade på sätet och jag kunde inte komma ut för vi har barnsäkrat bakdörrarna vilket resulterade i att jag fick klättra och sprida sand över heeela bilen.
  • Pärlan fyller 1,7 månader idag.
  • I morgon ska jag på brorsonens konfirmation. Jag hoppas innerligt att det har skett massor av positiva förändringar sen åttiotalet då man själv tog på sig den vita kåpan och fick ett silverkors i present.
  • Förbereder mig för en varm natt eftersom det inte funkar att sova med öppet fönster då det är Wheels i staden. Brrrum brruuum!

Inga kommentarer: