söndag 16 september 2007

Omtagning, Tack!

Magin uteblev. Jag var så kopiöst fokuserad på att synka min röst med kompet eftersom vi övat pyttelilla tre gånger innan det var dags. Jag säger så här: Vi hade behövt öva mera för det gick faktiskt inge vidare. Jag var riktigt besviken och ville säga bajs eller fan i micken när sista tonerna ekade ut i kyrkorummet. Mina få minuter blev inte alls det helhetsintrycket som jag ville att det skulle bli. Men gjort är gjort och det är inte mycket man kan göra åt det.... säger ändå fansbajs och står för det.

Sen fick jag hoppa in på en annan låt och sjunga andra stämma då den tjejen oturligt nog var förkyld. Snacka om att jag fick improvisera eftersom vi övade en gång i städskrubben innan det var dags. Det ska ändå bli intressant att höra sig själv sjunga - det har jag inte gjort sen jag blev vuxen!

Inga kommentarer: