söndag 30 september 2007

Dagen efter veckan före

Den här veckan har varit nåt i hästväg. Idag känner jag mig som en avslagen Sofiero med en fimp nerstoppad i slatten. Byafesten var kalasrolig med över femti pers. Vi i festkommittén fick verkligen massvis med uppskattning för all tid vi lagt ner för att förbereda en trevlig kväll.

Mina älskade och fantastiska föräldrar kom hit och räddade oss från ett överraskande barnvaktsavhopp. Tack mina räddande änglar!

Men idag har det varit overkligt tungt.... hade lätt kunnat sova mej genom hela dagen framför veckans repriser på tv´n. Fast det funkar ju inte riktigt så nuförtiden..... ska försöka komma ihåg det nästa gång jag tycker det är en superb idé att sprätta en öl vid tvåtiden.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Baksmälla och småbarn är verkligen ingen lyckad kombo.... Låter som ni hade en trevlig kväll men jag förstår att det är småtungt idag!

Världen är liten… sa...

*fniss*, stackare jag kan bara tanka mig vad tungt det ar med baksmalla nar man har smattingar.

Meilita sa...

Ja och sen skulle ju festlokalen städas också! suck...