måndag 1 oktober 2007

Högtryck

Förra veckan var ju nåt i hästväg men jag har under de senaste veckorna mått ganska dåligt. Yr, huvudvärk var och varannan dag, konstant stressad och kroniskt trött. Idag for jag på vårdcentralen och kollade blodtrycket - det var åt skogen för högt precis som jag misstänkte.

Skönt, nu får jag snart prata med läkaren och öka på pillerintaget för så här vill jag inte ha det längre.... min nuvarande dosering är ju inte uppdaterad på mitt nya liv - hoppas den blir det snart.

3 kommentarer:

Världen är liten… sa...

Namen stackare, sa kan du ju inte ha det och hogt blodtryck vid 33 ars alder ar ju helt at helsike. Vad beror det pa? Arftligt?

Meilita sa...

Ja det är väl nån fantastisk gen man ärvt. Har ätit medicin sen jag var 30..

Världen är liten… sa...

Usch, fasiken vad trist!