onsdag 12 januari 2011

Ändrade planer

Det är förbluffande hur effektiv man är i början av sin ledighet. Du vet man stressar och gör allt det där som ligger i staplar på "att göra listan". Jag har varit före, efter, bakom, framför och i sidled på sortering, plock och ungar. Idag har jag laddat för en jobbstund framför datorn när Pärlan ska ta sin lunchlur. Det sprack - hon sover nu, fullt påklädd och lite lätt översnöad i sittvagnen i hallen. Misstänkte att hon skulle kunna somna under hundpromenaden som jag tog innan lunch eftersom det snöar för fullt. Jag har inte lust att ploga mig fram med vagnen senare idag.

Oh well, jag får väl skjuta på mina studier och som vanligt leka runt på webben och fundera över vilka gamla goa låtar man ska leta fram på Spotify. Ganska gött det också!

Inga kommentarer: