torsdag 16 juni 2011

Början på slutet!

Känner att jag måste upplysa alla som slarvläser mina inlägg :-) och förtydliga att jag INTE är gravid. Ibland behöver man läsa både en och två gånger för att hänga med i svängarna. Fast okej - jag erkänner ju att det var en del av poängen ...att sätta griller i huvet på nåra av er.

Idag har jag jobbat sista dagen för terminen och det har varit fullt fokus på hur höstterminen kommer att se ut. Nya spännande uppgifter och utmaningar väntar.... älskar att ha ett jobb där man varje dag får möjligheten att utvecklas tillsammans med andra människor.

Pärlan har fått placering på Miraklets förskola och avdelning. Men Miraklet ska byta och hamnar vägg i vägg där storbarna ska gå. Det känns bra. Jag har nyss avslutat kvällens målarpass och nu har vi bara helvetesgaveln kvar som först måste skrapas, skrapas, skrapas.... nån som känner sig manad?!

1 kommentar:

Världen är liten… sa...

Skönt att ha dom båda på samma ställe!