torsdag 22 december 2011

Jullov!

Oj vad jag har bloggat. Minst en gång om dan. Synd bara att alla bloggerier hunnit glömmas bort innan kvällen och min lugna stund framför datorn. Hm lugna stunder... inte har det varit direkt många sådana under julveckan då kvällarna varit späckade av diverse fixande inför och innan dopparedan.

Nu har vi jullov och temperaturen ligger runt minus 10. Nästan allt är inhandlat och jag ser fram emot långsamma mornar och sena kvällar. Vårt jullov räcker ända tills efter nyår då vi kör en kortvecka innan ekorrhjulet snurrar igång igen. Men ikväll blir det lite julstök och ett gott glas med promille i!

1 kommentar:

Världen är liten… sa...

Eller hur, så är det för mig också! Har minst ett, ibland två, roliga blogg inlägg som jag fnular på under dagen och när den lugna kvällstiden infinner sig är dom som bortblåsta!