måndag 17 december 2007

Listan

Nu ligger julkorten på lådan efter viss försening från fotograf och fotofirma. Jag har alltid lagt ner engagemang när det gäller mina julkort - tycker att det är så mycket roligare med egendesignade än förtryckta stereotypstomtar. Ibörjan skickade jag till kreti och pleti men nu är det den strikta listan som gäller.

Listan* består av en notislapp i adressboken där alla julkort som vi får skrivs in. Om du står på 2006 års lista kommer du att berikas med ett julkort från oss. Du har även chans att få ett av årets om du skickat ett i år och om vi har kvar av nåt av reservjulkorten. Just nu är det bara ett kvar så skynda skynda!

*närmast sörjande får naturligtvis ett julkort trots att de inte lyckats kvala in på listan år efter år efter år....

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vi lyckas ALLTID med att få en massa julkort från folk vi inte skickat till och vice versa... Ska nog köra på din listvariant nästa år!

Världen är liten… sa...

*Gulp*, haller tummarna och hoppas att jag far ett av dina fina julkort trots att jag ar apdalig pa att skicka dem sjalv!