söndag 7 juni 2009

Väntan


8 kommentarer:

Jennie B sa...

Vilken fin bild min vän!!
grattis, grattis, grattis!

Världen är liten… sa...

Superfin, jag är så himla glad för eran skull!! Vilken vecka är du i nu?

Världen är liten… sa...

Ps gillar veckans Meilita mål=o). Kram

Jenny Eklund sa...

Men åh! Ska ni få en till!!! Det hade jag inte förstått.

Grattis grattis!

Meilita sa...

JennieB: Tack
VäL: Jag är nu i 15:e veckan och jag har sparat "bånut" medvetet i hopp om att kunna använda det på migsjälv.
Jenny: Det är inte konstigt att du inte förstått då det är nu som vi går ut med det samt att det inte går att dölja längre :-) Tack tack

Världen är liten… sa...

Vecka 15 - yeeaaahh! Vilket är ditt beräknade datum?

Veras garderob sa...

grattis på er! hoppas du får må prima...KUL!!

Meilita sa...

Tack Veronica!