lördag 26 december 2009

En annan dag

Oj vad vi har softat idag. Eftersom vi varit ganska lediga från att passa tider under hela december är vi extra inkörda på att sova länge på morgonen. Pärlan snusar gärna fram emot niosnåret om hon inte väcks av en trallande storasyster. Annars är hon ganska bra på det - storasyster alltså - att peta på Lillsyrran när hon sover.

Förutom att softa har vi lekt med våra julklappar. Jag fick en hel del mysatteraljer som jag lufsat runt med. Miraklet har premiäråkt på sina första skidor. Hon var riktigt duktig för att vara total nybörjare - sen skrattade hon gott när hon ramlade omkull. Klihunden gnäller sönder julefriden då grannens tik löper. Jag har glädjefnatt för att jag fått på mig några av mina gamla favvobrallor - jipi, jipi, jipi!

2 kommentarer:

Världen är liten… sa...

Ojdå, redan - bra jobbat! Fint kort på "Mini-Billan"!

Meilita sa...

Ja den här gången är det mycket som är annorlunda. Sen så är det ju inte direkt mina skinnyjeans som jag klämt på mig! Men det är så fantastiskt skönt att slippa gravbyxorna