tisdag 15 december 2009

Ogjort

Pärlan var ju en punktlig liten tjej och det är jag glad och fortfarande lite överraskad över eftersom jag var helt övertygad om att jag skulle gå åtminstone 5-6 dagar över tiden. Detta har inneburit att det är några göromål som är ogjorda. Pynt och bak skiter jag fullständigt i men jag hade prioriterat ett besök hos frissan. Nu får jag istället prioritera tid framför spegeln med lilla trotjänaren och asken med hårspännen om jag ska ut bland folk. Det kostar att ligga på topp :-)

3 kommentarer:

Världen är liten… sa...

Det blir säkert bra, folk är ju enormt överseende med det mesta när man nyss fått bebis. Dessutom tittar ju alla på bebisen.

Meilita sa...

Va!!
Så du menar att ingen är intresserad av min frilla?

Världen är liten… sa...

Nix, och lika glad var jag för det när jag senare såg några bilder på mig själv. Fasiken vad härjad och trött jag såg ut!