tisdag 4 mars 2008

Böcker jag minns eller helst vill glömma?

Jag vill ju läsa böcker. Helst fängslande och bra sådana. Innan bokbussen började köra här så gick jag med i pocketklubben. Rätt prisklass och sju böcker att välja mellan varje månad. Problemet är att jag på nåt sätt alltid lyckas "glömma" att önska vilken bok jag vill ha i rätt tid så det slutar med att bokklubben slumpar ut vilken bok som hamnar i min brevlåda.

Helt klart med blandade resultat. Den senaste boken var mycket märklig och inte i min smak. Tar därför tillfället i akt att tipsa er om att undvika den. Idag damp den här ner i brevlådan.... vi får väl se om Meilita hissar eller dissar.

1 kommentar:

Världen är liten… sa...

Jag tyckte om den, svårt att lägga ner, skrattade och grät om vart annat! Tror att du kommer att gilla den.