onsdag 28 januari 2009

Näsan

Näsan är ju en del av kroppen som aldrig slutar växa. Det märks i alla fall på min. Den har blivit större och värre lär den väl bli. I synnerhet efter de här veckorna. Så ofta som jag trumpetat ur snor ur skallen måste jag blåst ut den säkert 2 millimeter.

Sedan tog jag en funderare över vad jag egentligen fått i mig de senaste tolv dagarna och jag insåg att det mest handlar om värktabletter, dryck och ofrivilligt en hel del snor som halkar ner i svalget bakvägen. Byxorna hänger löst i midjan och jag inser att midjemåttet har minskat där näsmåttet har ökat. Tja vad ska man säga?! Gud tar och Gud ger...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena bruden !
Jag tänkte ordna en riktig tjejkväll här framöver
( februari , Mars ) och boka en lokal på jobbet för lite party , bara vi tjejer , vad tror du är du på då ? Känns som om man behöver det och dra på stereon på högsta volym och snacka en massa strunt. / Linda

Meilita sa...

Jaa!
Jag vill.
Ska bara snyta mig först!