tisdag 1 mars 2011

Energisk

Poppar med lite REM idag och har fått oväntad energi till att greja på här hemma. Kunde man klona sig vore det ganska önskvärt såna här dagar. Jisses vad man skulle hinna mycket. Nu blir man ju lite hänvisad till Pärlans sovstund och den varierar från 40 minuter till dryga två timmar. Lite svårt att köra igång större projekt då. Men goda ideér är till för att genomföras - låt det ta den tid som det behöver.

Mina nya brillor kom med posten idag. Nu ser jag ut som jag gjorde för en tio år sen då jag också hade svarta plastbågar. Men dom bågarna sitter förhpponingvis på någon annans näsa eftersom jag brukar lämna in mina gamla bågar till Lions insamlingar. Gillar sån återvinning. Gillar också mina nya glasögon - får se hur länge det dröjer innan Pärlan går till attack!

Inga kommentarer: