tisdag 3 januari 2012

Kräksnö och shopping!

Igår hade vi ett kräksnöardygn med allt vad det innebär.
Vi fick typ 3 dessi med snö och jag skulle ta en dagstur på typ 24 mil för att skjutsa småstinten till sin faster för lite jullovsmys. Det gick trots allt bra att köra. Skönt att ha massvis med tid på vägarna i dagsljus.

Idag har jag börjat om att jobba och avslutade dagen på stan. Jag handlade mig lycklig och hade sju par örhängen samt nya skor i påsen. Shoppingen avslutades på Allstar innan sambon och jag rullade hem och skottade lite mer snö.


Ett par Josef Seibel på rea med hjälp av julklappspengarna från mina föräldrar.
Bilden är hämtad här.

3 kommentarer:

Potatishäxan sa...

Sjukt snygga pjucks. Seibel levererar för det mesta. Kram!!

Meilita sa...

Tack! Seibel är en ny och trevlig bekantskap som man blir glad åt i detta vinterhelvete.

Världen är liten… sa...

Supersnygga!