måndag 18 juni 2007

Bed(r)övad

Gaah, tre sprutor börjar släppa och min Elvisläpp har försvunnit.

Första bedövningssprutan for upp mot ögat så det var ju en lustig upplevelse. Har faktiskt inte lagat en tand på över 15 år så jag var lite onödigt spänd. Även om jag inte kände ett dugg när det borrades kom jag på mig själv med att ligga med knutna nävar. Men nu är det över (tills det är dags för eventuell visdomsoperation).

En glädjande nyhet mitt i min tandvärk är att jag nu sitter framför vår 17...eh jag menar 21 tums skärm igen vilket är fantastiskt skönt efter några dar kurandes framför en laptop.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Har den krympt? Sist jag mätte var skärmen 21".

Meilita sa...

G: Vad har hänt med Austin Power?

Anonym sa...

Semester

antroposahlin sa...

Jamen hur blir det när man blir bedövad uppi ögat då? Ser man andra saker eller ingenting alls? Jag har ingen erfarenhet av ögbedövning! Det där med kommande visdomsoperation låter mer spännande, tar man bort befintlig visdom så man blir alldeles sorglös och crazy nu för tiden? Eller sätter tandläkarn dit lite vett? Kan man välja?

Meilita sa...

antroposahlin: Jag hoppas att tandläkarn sätter dit lite vett eftersom det känns helt puckat att "frivilligt" operera ut två tänder á 2500 kronor styck! Ögonbedövningen innebar utrunnen mascara och suddig blick - lattjo var det inte att pillra sig hem med bilen genom stan!