torsdag 28 juni 2007

Lev Nu!

Jag hade tanken att försöka blogga i paradiset - men tiden finns liksom inte att spendera framför datorn när man är där. Även om paradiset är vackert och stilla är det tusen och åter tusen saker som ska dolas med och det är betydligt fler än "Adam och Eva" där som jag och J delat vår tid med. Nää, bloggandet får ske hemifrån punkt slut!

Vistelsen avslutades aningen trist då pappa väckte mig strax efter 04.00 i morse - en halvtimme senare var ambulansen på gården och hämtade min mamma som fått hjärtflimmer :-(
Skönt och glädjande nog är hon på väg hem idag då de lyckades medicinera hjärtat i rätt rytm.
..... lilla mamma......

3 kommentarer:

Världen är liten… sa...

Namen usch=o(, halsa lilla mamsen fran mig!

Anna sa...

Oj fy, halsa mamma. jag minns nar pappa holl pa att toka sig sadar - det ar inte roligt alls.

sag at henne att krya pa sig och vara radd om sig!

Meilita sa...

Hälsningarna framförda! tack...