torsdag 21 juni 2007

Fröken Meilita

Här har jag fått ett heltidsjobb som förskollärare. Känner mig hellycklig över att hamna i rätt kommun och lite taskig som ringer min chef kvart i fyra innan midsommar och säger att han måste hitta en vikarie för mig veckan innan Sverige lamslås av semestrar. Men snart slipper han att pussla fram jobb åt mig eftersom jag ämnar att säga upp mig om allt funkar med nya stället! Vilken underbar dag - fatta hur glad jag är!!

Tack för alla tummar, tankar och lyckönskningar - det funkade!

4 kommentarer:

Världen är liten… sa...

Yeeeahh! Sa hur langt blir det att kora varje dag? Kan J. ga pa dagis pa samma stalle, fast pa annan avdelning?

Dorisettan sa...

Hurra för dig!

Camillas lockar sa...

Underbart! Kul för dig, grattis! Lagom till midsommar också :-)

Meilita sa...

Världen är liten: Typ 3,5 mil enkel väg - har inte mätat exakt. J kommer att gå på ett dagis inne i stan så både jag och F kan lämna och hämta. Vill faktiskt inte ha henne på mitt jobb....

Dorisettan: Ja - hurra för mig!!

Camillas lockar: Tack - i morgon ska det skålas :-)