onsdag 10 november 2010

Blä

Snön kom idag och jag har just avslutat läggningen from hell. Det tog nästan två timmar att få två par barnögon att sluta sig. Till råga på allt var mitt tålamod slut redan innan jag började. Blä vilken ess kåå ii tee kväll.

Annars knakar det i fogarna. Min högra höft är ju inte av denna värld så jag har tillsist krupit till korset och varit hos en sjukgymnast idag. Fick nåra övningar som jag med största sannolikhet kan göra i tv-soffan. Det känns ju bra! Kanske kan Pärlan och Miraklet hänga på om det ska fortsätta att tjollras vid läggdags.

2 kommentarer:

Livet i träsket sa...

Känner igen det där, men som tur var är läggningen inget problem här längre. När trean var på g orkade jag bara inte och de två fick lägga sig själv och nu läggs nr tre först- Lägg ner, tänd fönsterlampa -gå ut och klart! De två andra går och lägger sig själva en timme senare och sover snart sött. Känns underbart & snart är det så hemma hos dig också!
Kramar
Kristina

Världen är liten… sa...

Usch vad tradigt det är när ens tålamod är slut redan innan man börjar, man känner sig som världens sämsta mamma just då eftersom man är så vresig och lättretad.
Livet i Träsket: Underbart, låter som en pipe dream just nu....