måndag 7 januari 2008

Miraklet säger

"pappa Fedik å mamma Vanna"

6 kommentarer:

Unknown sa...

Oj vad duktig hon är på att prata! Betydligt bättre på att säga Fredrik än vad jag var större delen av min barndom ;-)

Meilita sa...

Pappa G känns ju lite långsökt! ha ha ha

Världen är liten… sa...

Haller med lillasyster, hon ar ju jatteduktig pa att prata! Hon har val inte ens fyllt 2? Mycket imponerande=o).

Meilita sa...

Tror hon har fått snackgenen från båda sidorna. Faktiskt drar hon iväg femordsmeningar emellanåt -kul är det, att kunna snacka med sitt barn!

Unknown sa...

Ja, jag fattar inte var jag fick G i från! Om det i alla fall gick att säga att jag kallade honom det pga av hans efternamn... men riktigt så klok var jag nog inte!

Fem i familjen sa...

Nja Lindis, jag vill minnas att det kom sig av att du uttalade Fredriks namn som ungefär "Fjedgick", vilket senare blev "G"....