torsdag 24 januari 2008

Sju sanningar

Från Lillasysteryster kom påbudet att Meilita skulle skriva ner sju sanningar...

  • Jag uttrycker mig bäst i skrift. Är inte någon snackare.
  • Har fantastiskt lätt för att somna. Somnar direkt jag släcker lampan - hör jag bara Miraklets och Peps andetag är det over and out för min del.
  • Äger fem munspel men kan inte lira. Så är nån sugen kan vi köra en kvintett med oljud!
  • Kollar lite och ingenting på TV. En halvtimme sen är jag less.
  • Jag har utvecklat ett fenonemalt sätt att koppla från mitt störseende. Jag kan utan problem gå förbi saker som ligger och skräpar samt en fullbelamrad diskbänk hur många gånger som helst utan att det retar mig.
  • Älskar seriestrippar med bara en bild - typ The Far Side och Carpe Diem.
  • Just nu sitter jag och eftersvettas efter en dryg timmes skottnings-pass.

Åkej Världen är liten - ut med dina sju skelett!

1 kommentar:

Unknown sa...

Thanx! Det är alltid intressant att få veta sanningar om andra :-)