söndag 27 januari 2008

Summering på en söndag av en lördag

Ja nu sitter ni kanske förväntansfulla och väntar på rapporten från Meilitas utekväll.
Den innehöll det mesta med undantag från bröderna Herrey. Missade deras bejublande? uppträdande då jag och Drutten väntade på våra minuter i strålkastarljuset.
Jepp vi sjöng karaoke. Om det blev succé låter jag vara osagt eftersom det var svårt att tolka responsen under vår alldeles speciella tolkning av Chips one hit wounder ;-)

Något som säkert gör många av er avundsjuka(?) är att Idol-Danny rörde vid mig igår. Alltså rent fysiskt! Hans axel stötte in i min när han gick förbi mej vid baren. Stort? Ja kanske om man varit tolv år. Inte nog med detta - det var två småflicksidoler till... alla med Idol som förförnamn. Alltså hela den smörwheijliga trion EMD. Visste inte att de hade åldern inne för att gå på krogen.

Hemma i sängen strax innan halv fyra - i kväll blir det tidigare...jag lovar.

Inga kommentarer: