tisdag 19 februari 2008

I morgon är en annan dag

Ibland får man för mycket av det goda. Det goda är i detta fallet att vara hemma. Jag är less nu. Less på att vara sjuk. Less på att gå hemma. I morgon ska jag ut i samhället igen. Kommer dock att sakna filmstunden vid lunch. I dag såg jag btw en riktig skitfilm. Huvva - ödsla ingen tid på den ifall du inte redan har gjort det.

Har fått två gig att sjunga på i vår. Det känns jättekul. Nu får jag bara börja fundera ut vilka låtar som passar..... det är ett kärt problem.

2 kommentarer:

Världen är liten… sa...

Tyckte att filmen var helt ok pga av Meryl Streep, 2.5 av 5. Dock hade vi boken som månadens bok förra året och jag pallade inte ens hela första kapitlet!

Unknown sa...

Jag gillade inte heller filmen.

Skönt att höra att du börjar återvända till livet som ickesjuk!