lördag 9 februari 2008

Min Blogg

Det finns en stor anledning varför min blogg är en nonsensblogg och inte en modeblogg, inredningsblogg, matblogg eller politisk blogg.

Min garderob består av urtvättade toppar och jeans. De jag använder kan räknas med händernas fingrar.
Hemmet består av ett mixmasch av diverse prylar och toan på övervåningen har renoverats i snart två år. Ingen ids helt enkelt ta tag i det så varför skriva om det?
Läser aldrig recept varav fantasin och influenserna från omvärlden stannar långt utanför min hjärna. Husmanskost och halvfabrikat är min genre.
Mitt intresse för politik är så obefintligt lågt förutom när det är val - då är jag en aktiv debattlyssnare.
Vardagsnonsens däremot - det är min melodi. Passar som handen i handsken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg også! Det er godt å se at det finnes flere av oss....Men jeg er i tillegg ikke en gang en nonsensblogger...Sender bare bilder på min blogg...