torsdag 31 maj 2007

Önskelista från Meilita

Oh Lord, won’t you buy me a trip to the sun?
My friends they all travel, I must make amends.
Worked hard all my lifetime, no help from my friends,
So Lord, won’t you buy me a trip to the sun ?

Oh Lord, won’t you buy me a plasma TV ?
Dialing For Dollars is trying to find me.
I wait for delivery each day until three,
So oh Lord, won’t you buy me a plasma TV ?

Oh Lord, won’t you buy me a night on the town ?
I’m counting on you, Lord, please don’t let me down.
Prove that you love me and buy the next round,
Oh Lord, won’t you buy me a night on the town ?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det nån som börjar känna sig fängslad i sitt moderskap...=)

Världen är liten… sa...

*fniss*, haller med rubensmamma - later som om nagon borjar vara less pa att vara hemma=o)?

Meilita sa...

Längtar faktiskt mest efter vers tre. Jag har inte vart på pub eller krogen sen ...... ghhaa - jag minns inte när jag var ute senast :-S .. det är preskriberat från mitt minne.

ps .. sen gillar jag ju Janis - jättemycket :-)