tisdag 17 april 2007

Dagens horoskop

Väduren
Passa på att ta dej en ordentlig titt i spegeln nu.
Tänk på vilket intryck du gör på din omgivning.

VK 070417

Nu undrar man ju vad horoskopförfattaren har emot oss vädurar? Snacka om påhopp och en knäpp på näsan?! Jaa jag vet att min garderob inte är uppdaterad med något snyggt och trendigt och att min mage fortfarande putar lite obestämt så att folk tror att jag är gravid igen. Men min lugg är nyklippt och mina solglasögon är stora och coola så det får väl kompensera och motverka Meilitas övriga förfall.

1 kommentar:

Världen är liten… sa...

Jag blir galen!! Sa fort jag forsoker ga in pa Camilla's lockar eller Bobby's blogg sa blir jag utkastad! Hinner lasa de 2 forsta meningarna och sedan ar det kort, bade igar och idag! Har inte samma problem hemma med pc:n (mac pa jobbet) dock tar det en valdigt lang tid innan Camillas sida oppnar sig helt och hallet. Nagon som vet vad detta kan bero pa??