fredag 20 april 2007

KrogCrocs

Det har debatterats en hel del om dessa älskade och hatade Foppatofflor/Crocs under veckan. Jag älskar mina Crocs. Okej - de är inte snygga, inte direkt tokbilliga men sååå gudomligt sköna. För några år sen uppnådde jag den åldern eller insikten där skönhet är viktigare än utseende - i synnerhet när det gäller skor. Så mina fötter omsluts av Eccos Receptorserie eller Crocs och de jublar och har aldrig ont.

Men nu är det vår och dags att inskaffa ett par sötsnygga och förhoppningsvis sköna gåbortskor för en vacker kväll ska Meilita återvända till stans krogliv och det vill jag inte göra i varken Crocs eller Eccopjuks!

Trevlig helg på er !

5 kommentarer:

Unknown sa...

Men du! Crocs har ju kommit med nya modeller varav några är smala och nätta. Kanske nåt för krogen?

;-)

Meilita sa...

Fresta mej inte!

Anonym sa...

Här i foppaland är det helt ok att gå på krogen i crocs...

Meilita sa...

Övik är ju en jättetrevlig och fin stad - kanske läge för en flytt snart?! :-)

Anonym sa...

Ja, det vore trevligt att få hit fler som håller på andra hockeylag än det självskrivna...
Men man är ju medgångssupporter så here goes:
SM-GULD, SM-GULD, SM-GULD!!