måndag 16 april 2007

Smart-Utan-Hjärnceller?

Ett av mina mest lyckade köp förra våren var en tub med solbränna i cremeform. Gudarna ska veta hur många blekglåmiga dagar den har förgyllt då möjligheten att vara ute begränsas av lilla miraklet. Nu slog det mig vilken succé det skulle vara att utveckla brun-utan-sol cremen till andra vardagliga genvägar. Vad sägs om smal-utan-bantning eller varför inte rent-utan-städning ?

Kanske bäst att dra iväg en ansökan till patentverket snarast?! Är det någon som har fler ideér så shoot man shoot!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Pigg-utan-sömn = knark
eller
Mätt-utan-mat = Anorexi

Meilita sa...

Åh hej Bobby! Min absoluta pungrakarfavorit! Du har förgyllt så många dagar hos mej med din blogg.

Anonym sa...

Hahaha!
Vad kul att du gillar min blogg! Du har en mäkta fin du med. Den ska jag hålla ett öga på. ;)

Och tack för länken.
*slänger stolt med håret* Att jag kan framkalla fjortisskrik e ball. Haha!

By the way, jag var i Umeå i helgen och spelade med Grease. Fin stad ni har!

Kram

Meilita sa...

Ja tänk att jag missade ditt celebra besök i stan. Hade gärna bögspanat med dej istället för att ligga sjuk under täcket.