måndag 23 april 2007

Förrädare?!

Efter en makalöst effektiv helg där vi fejat både inne, ute, uppe, nere måste jag bara skriva nåra rader om hockeysandlådan där storebror och lillebror befinner sig. Två Löven spelare har i dags datum skrivit på för Skellefteå... jaha okej tänker jag. JASÅ!!? VAD ÄNDA IN I.... tänker andra när de hört och läst om förrädaren.

Alltså så otroligt mycket sandlåda grabbar! Ja jag förstår att man inte sviker sin klubb och går till ärkerivalen men jag förstår även att Lövenspelare också vill spela i Elitserien och inte bara harva på i Allsvenskan.. he he... Sen må hockey vara en passion för många spelare men det är ju även ett jobb och ett fördelaktigt kontrakt kan ju även få den mest ibitne klubbspelaren att byta lag.
Nä skärp er och önska Erik och Erik lycka till i Elitserien och med lite flax från Lövens sida kan ni ju få crosschecka dom i kvalserien nästa vår - för Skellefteå har ju en förmåga att hamna där på nåt sätt!!

4 kommentarer:

Världen är liten… sa...

Ordforande i supporterforeningen " det kanns som om P-O Larsson (sportchef SAIK) gor detta bara for att javlas med oss"...Herre gud vax upp!! De forsoker hitta basta mojliga tillgangliga spelarna och om de rakar vara fran Loven, vem bryr sig? Det finns ingen elitserieforeningen som har rad att ta ett beslut bara for att de vill "javlas" med en supporterforening!
Dessutom har Loven inte varit ett riktigt hot mot SAIK pa flera, flera ar. Och forre lagkamraten Blixt vill jag da inte ens prata om, vilken lojlig manniska!

Anonym sa...

Tjejer och sport, vi fattar ju INGETING.

Meilita sa...

Va Austin Power är du tjej?! och sen tala för dig själv - tjejer fattar visst - hur mycket som helst!!

Världen är liten… sa...

*skratt* Precis vad jag tankte, har jag missat ett konsbyte? Ar det darfor du inte vill forlova dig=o)??!!