onsdag 4 april 2007

Påskförberedelser

Idag är dagen då bombnedslaget i vårt hus ska packas i väskor och in i bilen för färden upp mot påsken. Kör ikväll till Manjaur för depåstopp och hundavlämning innan vi styr kosan till Sorsele under Skärtorsdan med fullastad släpvagn. Vädret ser ju inte allt för lovande ut men då får vi väl satsa på att äta och dricka desto mer!

Jonna hade tid hos fotografen idag och mammans stora klädvånda (vad ska ungen ha på sig, jeans eller klänning?) hejdades av en rinnande näsa på lilla underverket. Så nu har jag en vecka till att fundera.

Efter påskhelgen blir jag och Jonna kvar i paradiset nåra dar så bloggen har från och med nu påsklov!


Glad Påsk på er allihopa!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kul! Är själv hemma i maltis då. Tänkte ev. hälsa på mullvaden och Christina på tisdag. Ska vi slå följe?

Meilita sa...

Ja varför inte?
Det vore ju onekligen jätte kul att träffas!

Världen är liten… sa...

Glad Pask till hela Familjen! Vi " hors" efter helgen!

Unknown sa...

Ja, ni lär ju inte svälta ihjäl hos faster Ulla direkt! Ha en riktigt härlig påsk. Jag får ont i magen när jag tänker på allt jag missar... Det hade ju varit supernajs att ses!

Fem i familjen sa...

Glad påsk!