torsdag 1 februari 2007

Självklart Björn..

..jag kan hålla ditt hjärta, din själ, din hand - ja vad du vill. För visst var det till mej du sjöng ... och inte alla pantertanter i som omringade oss? Jag och min konsertpolare AnnChristin har efter diverse barnafödande nu återupptagit våra groupieambitioner. Ikväll såg vi Björn Skifs "4 decennier" show. KALAS!! Vilket ljus, vilket blås och vilken artist han är. Se honom live om ni bara får möjlighet.

Ett stort hata och fy för alla som måste gå innan showen är slut, vad är det som är sååå himla bråttom?Ni sabbar faktiskt upplevelsen för oss som vill se och höra allt innan ljusrören tänds i sporthallen.


AAAaaim hoookt ån a fiiling!!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nja... jag vet inte riktigt om Björn Skifs är min Idol men han har onekligen gjort några bra låtar och är väl halvcharmig på ett medelålderssätt.

Så du är alltså en Skifsgroupie? Intressant ;-)

Anonym sa...

coolt!
Inte visste jag att du har en sådan fantastisk musiksmak.
Du kan glömma att det är dig han sjunger för. Han sjunger enbart för mig och har gjort så sen tidigt åttiotal...
Ruben skickar en "öppenmunblötpuss"
till Jonna.