torsdag 8 mars 2007

Aahh, Aahh

Igår under diverse övningar med hantlar på träningen gav jag plötsligt ifrån mej ett litet stön av ansträngningen. Detta förde tanken snabbt in på tennis och jag spann vidare i huvet på att det säkert finns en drivande kraft i att stöna när man tar i - så sagt och gjort började jag stöna lite halvtyst för mig själv. Men istället för drivande resulterade det i en halvkomisk situation där det bara kändes aningen kinky att stå där i gympahallen tillsammans med tio andra kvinnor i blandad storlek och ålder. Så jag slutade stöna med konstaterandet att det ibland är helt okej att inte spinna vidare på alla tankar som poppar upp.

2 kommentarer:

Unknown sa...

*asg*

Nä... ibland är det nog bäst att låta tankarna endast vara just tankar ;-)

Världen är liten… sa...

*skratt*, du ar ju for rolig! Undra vilka rykten som gar om dig pa byn idag=o)?