fredag 23 mars 2007

Skärp dej bruden

En fördel(finns annars inte så många) med att handla är uppenbarelsen av självscanningen. Dock är jag ibland lite disträ när jag bippar mina varor vilket straffade sig idag när jag blev avstämd och var tvungen att plocka upp mina fint packade varor.

DET STÄMDE INTE....GGAaaHh

Jag hade försökt tjuva/snatta/sno eller bara glömt bippa en packe tuschpennor och en burk creme fraiche. Hm vad händer med mej nu??...och vad säger man till kassörskan när hon påpekar att man gjort fel. Säger man förlåt eller? Jag skämdes i alla fall lite över att jag inte är duktigare på att verkligen kolla på scannern när jag bippat in varan. Nåja jag är ju i alla fall ett år äldre nu - kan ju alltid skylla på att det beror på förbrukade hjärnceller?

Trevlig helg på er!
Det finns tårta kvar!

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh, nej! Det där är min största rädsla med självscanning (jag har inte vågat börja ännu...), jag vill inte bli anklagad att vara en tjuv! Men det är ju så lätt att göra fel!