torsdag 22 mars 2007

Hurra för Meilitorna

Här ligger vi på vår födelsedag för ett år sedan, rätt så lyckliga och riktigt trötta. Efter 10 dagars övertid och 30! timmar på förlossningen föddes våran Jonna.

Lite filosofisk måste man få bli över det faktumet att min mamma var 32 år när hon födde en flicka den 22:a mars och jag fyllde 32 år när jag födde en flicka den 22:a mars!

Idag så har vi hunnit med att öppna lite paket. Jag började med att öppna en bajsblöja vid 03 snåret för att övergå till att torka lite hundspya en kvart senare :-) Lite roligare presenter fick Jonna från Barnens Hus och mina kom från Lindex. Nu ska vi i alla fall fira i dagarna tre för i helgen dyker klanen upp! Ikväll blir det tårta så är du sugen är det bara att komma förbi!

Fortsättning följer....


7 kommentarer:

Anonym sa...

Vi skickar ett stort grattis till er båda!!
PS. Fortsätt att skriva, du gör det så bra! Jag skrattar ofta gott och igenkännande. DS

Ser ut som vi tar sm-guld...
FÄRJESTAD!!!

Fem i familjen sa...

GRATTIS till er båda! Märkligt det där med födelsedagarna!!!!! Coolt.

För övrigt var det ju intressant att Linda fyller 21:a, du och Jonna den 22:a och Måns den 23:e.

Camillas lockar sa...

Grattis grattis! Härliga tider :-)

Anna sa...

Grattis tjejer !!!!!!

Vi ska se till att vi firar er ordentligt här på fel sida Atlanten.... Egentligen är det ju ganska bra att vi är här - er dag blir ju jättelång. Ni har ju redan firat i massor med timmar nu, och när ni stupar i säng inatt, då fortsätter vi fira i flera timmar till...

Men självklart skulle jag hellre ha varit hos er!

Världen är liten… sa...

Grattis Kara Kusin och lilla Jonna!! Visste inte att Gerdy var 32 nar hon fick dig, lustigt hur det blir ibland.

Kram Kram

Meilita sa...

Tack för alla gratulationer och presenter från alla håll och kanter! Det har varit en fantastisk födelsedag för mig och Jonnisen. Puss och kram till alla er underbara människor!

Nu ska jag gå och röja lite på diskbänken. Tjingeling:-)

Unknown sa...

GRATTIS i efterskott!!!! Igår var jag så däckad att jag inte surfade runt på några bloggar. Därav avsaknaden av grattis på den rätta dagen!

Hoppas ni båda fick en underbar födelsedag!!!